Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Ένα στρόγγυλο βιβλίο με το όνομά μου.


Tις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο, κάνουμε πολλές   δραστηριότητες με το όνομα των παιδιών. Παίξαμε, ανασυνθέσαμε, το αναζητήσαμε, χτυπήσαμε τις συλλαβές , το είπαμε με πολλούς τρόπους, μετρήσαμε τα γράμματα και μετά από όλα αυτά το κάναμε και βιβλίο. Ένα στρόγγυλο μικρό βιβλίο.
Το βιβλίο μας έγινε έτσι:





 Του βάλαμε και χεράκια και ποδαράκια με γλωσσοπίεστρα:

































 Αυτό είναι το βιβλίο για να το εκτυπώσετε.


16 σχόλια:

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ΤΈΛΕΙΟ ΑΡΙ !!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΤΙ ΚΑΛΟ! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ!

Λία Μαντέσου είπε...

Πολυ ωραιο!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

αααα παρα πολύ μου άρεσε!!!!!!!!Αποθηκεύωωωωωωωω

Nina είπε...

πολύ ωραίο το βιβλίο σας!!!το πήρα!!!ευχαριστώ πολύ!!!

Evi Karella είπε...

δεν παίζεσαι κορίτσι μου!!! τέλειο!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

υπεροχοτατοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩΩΩΩΩΩΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΑΡΙ !!!!!!!!!!!

annatsiggerlioti είπε...

πΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΙ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!

Έφη Μπακή είπε...

Πολύυυυυυυυυυ όμορφο Αριάδνη!!!!!!!!!!!

Βαγγελή Κλεοπάτρα είπε...

ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

Evaragoublogspot είπε...

ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΑ!!ΤΕΛΕΙΟ!!ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ!!!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Πολύ όμορφο!Θα το δανειστώ.......

Maro Oikonomou είπε...

Φοβερή ιδέα! Βγήκαν τόσο γλυκουλια! Γιατί να μην δουλεύω να το κάνω κι εγώ??? Τα φιλιά μου!

Estrella είπε...

Πολύ Καλόοοοοοοοο!!!!!!!!
Μπάβο Αριάδνη.Και Ευχαριστούμε!!!