Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

To μαγικό ταξίδι των ονείρων μας . Οι προσκλήσεις μας για την καλοκαιρινή μας γιορτή - παρουσίαση.


Ένα ταξίδι στο όνειρο κάναμε φέτος και ταξιδάψαμε με τα όνειρά μας.... Και ήταν ωραίο αυτό το ταξίδι!Και μας πήγε πολύ  ψηλά...
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι η καλοκαιρινή μας γιορτή, από την παρουσίαση  του προγράμματός μας  e-twinning "Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική";
Το έργο μιας ολόκληρης χρονιάς για 11 Νηπιαγωγεία και 214 παιδιά! Το έργο μιας καταπληκτικής συνεργασίας και με την απόλυτη συμμετοχή και συνεργασίας των παιδιών όλων των Νηπιαγωγείων σε όλα τα στάδια του έργου!
Συμφωνήσαμε λοιπόν με τη συνάδελφό μου τη Νίκη Βαφειάδου, ότι η πρόσκληση θα είναι κάτι που ανεβαίνουμε πάνω του και μας ταξιδεύει!
Ένα αερόστατο!!!
Ένα τρισδιάστατο αερόστατο, που μας φτάνει  μέχρι τα σύννεφα! τα παιδιά σχεδίασαν, δίπλωσαν, κόλλησαν, εμείς βοηθήσαμε στη συναρμολόγηση και τα ταξιδιάρικα αερόστατα είναι έτοιμα!
ΚΑΘΕ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ!
ΚΑΘΕ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ!
ΤΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!
ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!



















6 σχόλια:

Δανάη είπε...

Πολύ όμορφες!
Καλό ταξίδι στο όνειρο λοιπόν!!Ευχή για όλους μας!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΑΣ ΜΠΡΑΒΟ

Διόνη Κανερνή είπε...

Πανέμορφες οι προσκλήσεις σας!!!!!Μπράβο!!!!!!!!!!!!!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Πολύ συμβολικές οι προσκλήσεις σας! Γιατί πραγματικά το πρόγραμμά σας ήταν ένα μαγευτικό ταξίδι... Καλή επιτυχία Αριάδνη μου!!!!

Έφη Μπακή είπε...

Πανέμορφες οι προσκλήσεις Αριούλι μου!!!!!!!!!! Πολύ θα ήθελα να δω την γιορτούλα σας!!!!!!! Είμαι σίγουρη πως θα είναι φανταστική!!!!!!!!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Συμβολικές και υπέροχες οι προσκλήσεις σας Αριούλα μου!!!!!! Ήταν τιμή μου να ταξιδέψω και μαζί σας...μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε μαζί αυτήν την παρουσίαση...