Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

E-teinning :Young scientists¨"Αέρινες.... δημιουργίες



Όλες αυτές τις μέρες που ασχολούμαστε με τον αέρα. έχουμε κάνει πολλά παιχνίδια και κατασκευές παιχνίδια.
Κατ' αρχήν ήταν ιδανική ευκαιρία να το συνδέσουμε με τη "Μουσική μας Πινακοθήκη". Μιλήσαμε για τα πνευστά μουσικά όργανα. Γιατί λέγονται πνευστά;Πώς βγάζουν ήχο; Είδαμε εικόνες και βρήκαμε από τα μουσικά όργανα της τάξης ποια είναι τα πνευστά.Βέβαια για ευνόητους λόγους είναι ελάχιστα. Φτιάξαμε και μόνοι μας 2 πνευστά.












Φτιάξαμε ένα ανεμολόγιο για να ακολουθούμε την κατεύθυνση του ανέμου:







 Και το παρακάτω φύλλο εγασίας:











Φτιάξαμε αγαπημένους παραδοσιακούς ανεμόμυλους:









 Τα παιδιά ζωγράφισαν και φτιάξαμε φουρφούρια:









Φτιάξαμε και παίξαμε με το γνωστό τηλέφωνο και εξηγήσαμε ότι ο ήχος μεταφέρεται με τον αέρα μέσα από το στερεό που στην περίπτωσή μας είναι το σχοινί:

 Παίξαμε και με τις σαπουνόφουσκες που δεν είναι τίποτε άλλο από αέρας!



3 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΜΑΡΕΣΕΙΠΟΛΥ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΑΣ

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

τέλεια τέλεια τέλεια !!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Η ΠΕΝΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΤΕΧΝΑΣ ΚΑΤΕΡΓΑΖΕΤΑΙ!!! ΦΟΒΕΡΗ!!!