Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Την οικογένειά μου την έχω πάντα στην καρδιά μου!

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με την οικογένεια! Θέμα ανεξάντλητο... τόσο αγαπημένο από τα παιδιά!
Μιλήσαμε για τα μέλη της οικογένειάς μας και μετά από πολλές δραστηριότητες που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ, φτιάξαμε το οικογενειακό μας δέντρο. Αλλά μετά από συζήτηση με τα παιδιά αποφασίσαμε ότι θα είναι ένα δέντρο γεμάτο αγάπη! Άρα ένα δέντρο με καρδούλες!







 Την οικογένειά μου την έχω πάντα στην καρδιά μου! 
Όπως και ΠΕΡΥΣΙ δώσαμε στα παιδιά χαρτόνια και σχεδίασαν στο σπίτι τις παλάμες των μελών της οικογένειάς τους, σε διαφορετικά χρώματα. Του μπαμπά σε σκούρο καφέ, της μαμάς σε ανοιχτό καφέ και των παιδιών σε χρωματιστό χαρτόνι.
Τα βάλαμε στη σειρά και κάναμε μαθηματικά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και αντίστροφα.

Βάζαμε τις παλάμες μας μας στου μπαμπά και βλέπαμε πόσο μεγάλη είναι!
 Και στης μαμάς το ίδιο!
 Κόψαμε μία μεγάλη καρδιά και βάλαμε τις καρδιές μας εκεί μέσα.





















 Εικονογραφήσαμε το γνωστό και αγαπημένο ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου "Η  γελαστή οικογένεια".





 Διαβάσαμε την "Οικογένεια Ψηλοκοντού του Γιώργου Μαρίνου και μέσα από το παραμύθι μιλήσαμε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μελών μιας οικογένειας.

Ο κύριος Ψηλοκοντός δουλεύει όλη μέρα και ξεκουράζεται όταν γυρίζει σπίτι. Η κυρία Ψηλοκοντού, όμως, δουλεύει ασταμάτητα, ακόμα και το βράδυ.



 Κλέψαμε τον εαυτό μας και ξανακάναμε μία παλιά αγαπημένη κατασκευή, με την οποία ταυτόχρονα θα παίξουμε και μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε και πάλι για τα μέλη της οικογένειάς μας.
Φτιάξαμε σε ένα άσπρο φάκελο το σπιτάκι μας και τα μέλη της οικογένειάς μας τα βάψαμε , τα κόψαμε και τα κολλήσαμε σε γλωσσοπίεστρα για να τα πάρουμε στο σπίτι και να παίζουμε κουκλοθέατρο.
Δείτε και ΕΔΩ
















15 σχόλια:

Διόνη Κανερνή είπε...

Τι να πρωτοθαυμάσουμε!!!!!Όλα πανέμορφα!!!!!

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Παρα πολυ ωραια Αριαδνη

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Μπράβο Αρι μου όλα υπεροχα !!!!!!

Unknown είπε...

Όλα πανέμορφα Αριάδνη μου,Μπράβο σας!!!

Χριστίνα Καραπά είπε...

Τέλεια, Αριάδνη!!! Πολύ μου άρεσε η ιδέα με τις καρδούλες!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Υπέροχα όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το βιβλίο δεν το γνωρίζω, όλα σούπερ!!!!!

Unknown είπε...

Πανέμορφα τα σπιτάκια σας! Και όλη η οικογένεια! Τα χεράκια στην καρδιά όμως τα καλύτερα!

Μαρία Γιαννίκη είπε...

;Άλλη μια καταπληκτική ανάρτηση!!!Μπράβο σας!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

τελεια το δουλέψατε οπως
παντα μπραβο σας

Λία Μαντέσου είπε...

Το απογειωσατε το θέμα!!

ΝΤΙΝΑ ΤΑΛΛΟΥ είπε...

Πωωωωωωωωωω !!!!!!!!!

Evaragoublogspot είπε...

ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Υπέροχες δραστηριότητες!Κάθε χρονιά μας παρουσιάζεις και κάτι ξεχωριστό! Μπράβο Αριάδνη μου!!!!

louloudoparea.blogspot.com είπε...

Αριάδνη μου, καταπληκτική δουλειά όπως πάντα !!! συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Εξαιρετική η ανάρτησή σου. Δεν είχα προλάβει να τη δω.